פניות הציבור

 

 

אנו מאמינים בחיזוק הקשר בינינו ובין לקוחותינו.

לצורך כך קיימים מספר מערכי התקשרותפ עם נציגנו.

ניתן לפנות אלינו באחת מן הדרכים הבאות:

1. שירות הלקוחות בטלפון 076-8888-600 או 123* (שיחת חינם למנויי רמי לוי)

2. תקשורת כתובה / פקס - 076-8888-666

3. דואר - רחוב האומן 15 ת.ד 52149 ירושלים מיקוד: 91520

4. באחד ממרכזי השירות הפרונטאליים

5. להצטרפות 076-8888-600

6. בכתובת המייל של שירות הלקוחות Customer.Service@rami-levy.co.il

לתשומת לבך 

לצורך בקשות תפעול / שינוי / עדכון על מנוי שברשותך

הנך נצרך להציג באופן ברור את בקשת בצירוף שלושת מרכיבי הזיהוי הבאים כדלהלן:

1. מספר המנוי שברשותך

2. מספר הזהות המעודכן על המנוי שברשותך

3. ארבעת הספרות האחרונות של אמצעי התשלום העדכני על המנוי שברשותך

לידיעתך לפקס ולדוא"ל שצוינו ניתן להגיש בקשות לניתוק קו או באמצעות לחיצה על הקישור בקשה לניתוק קו.

* שים לב כי ייתכן ובפעולות מסוימות כגון העברת בעלות, בקשה לפירוט שיחות וכו' תידרש לפרטי זיהוי נוספים.

זאת בהתאם לנהלים ושיקול דעתה הבלעדי של החברה.

בסמכות נציב תלונות הציבור לפשר ולגשר באופן סופי את המחלוקות המתגלעות בין הלקוח לבין החברה.

כמו כן ובהתאם לתנאי הרישיון החברה מחויבת לחסום ציוד קצה אשר נגנב או אבד.

ניתן לבצע זאת באמצעות אחד מדרכי ההתקשרות המופיעים לעיל, החברה שומרת ומתעדת את מספרי הסריאל אשר נמכרו בחברה לצורך כך.

שימו לב: פניות יוטפלו במסגרת 14 יום מיום קבלת הפנייה, ולפי סדרן הכרונולוגי.

נשמח לעמוד לשירותכם בכל עת.

 

 

פרטי זיהוי

wait
אנא המתן
הפעולה עשויה לקחת מס' דקות.