נגישות

נגישות

כחלק מהעשייה הרחבה לעידוד שוויוניות, גישה נוחה ותקשורת פשוטה עבור אוכלוסייה עם מוגבלויות, פועלת רמי לוי תקשורת להנגשת מרכזי השירות והמכירה:

  • עמדות שירות מותאמות לנכים בכיסאות גלגלים
  • עמדות שירות המותאמות לבעלי מכשירי שמיעה
  • מכשירי הדגמה המאפשרים להתנסות בציוד קצה מותאם
  • חניית נכים
  • שירותי נכים
  • שירותי עזר עבור אוכלוסיית הנכים בישראל

מוקד שירות תיווך והעברת מסרים מסייע לכם בהעברת מסרים אל יעדים שונים לקהל הנגישים בלבד.
לדוגמא: אם תרצו להזמין תור לרופא,
במסגרת השירות באפשרותכם לשלוח למוקד הודעת SMS עם בקשה להזמנת תור ופרטי הרופא
המוקד יבצע עבורכם את תיאום התור ויחזיר לכם הודעת SMS המאשרת את הזמנת התור עבורכם ואת פרטיו.

לרשותכם עומדות מספר דרכים באמצעותן תוכלו לפנות למוקד התיווך:

  • משלוח הודעת SMS למספר 0556603728
  • שליחת דואר אלקטרוני לכתובת  negishut.rami.levy@gmail.com
  • שליחת פקס למספר 035123262

 

השירות אינו כרוך בתשלום נוסף. קיים חיוב בגין עצם ההתקשרות/משלוח הודעה אל מוקד השירות, על פי תוכנית התעריפים החלה על המכשיר הרשום לשירות.


שעות פעילות המוקד:

המוקד פועל 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע.

תחומי הטיפול של המוקד:

  • בירורים והעברת מסרים - מול גופי שירותים, גופים ציבוריים, עסקים וכד'
  •  סיוע בקביעת תורים
  • פנייה לשרותי חירום וקריאה לעזרה - לדוגמה: הזמנת גרר לרכב תקוע וכד'

המוקד אינו מטפל בפניות המכילות מסרים בלתי הולמים העלולים לפגוע בצנעת הפרט, אינטימיים ו/או החורגים מגדר העברת מסר.

איזה פרטים צריך להעביר בעת הפנייה למוקד?

כדי שהמוקד יוכל לספק לכם את השירות באופן מלא ויעיל,
בעת פנייתכם למוקד הקפידו למלא את הפרטים הבאים:

 

  • שם + משפחה
  • מספר ת.ז (במקרה בו מקום היעד דורש זיהוי באמצעות ת.ז)
  • שם היעד ומספר הטלפון שלו
  • מספר / מייל לחזרה במקרה בו הינך מעוניין שיחזרו אליו באמצעי אחר מהאמצעי בו פנית.
  • פרטי הפנייה, עם הפירוט הנדרש להבנתה וביצועה.
     

לא ניתן להעביר פניות שירות הכרוכות בהעברת פרטי כרטיס אשראי /אמצעי תשלום. במקרה בו הינך מעוניין ברכישת מוצר כלשהו ,התשלום יעשה במזומן/כרטיס אשראי במעמד אספקת המשלוח בהתאם למה שמאפשר ספק המוצר.

המוקד נותן תמיכה בשפות עברית וערבית.
במסגרת השירות ניתן להעביר מסרים אל יעדים בארץ ובכפוף לנוהלי הגורם אליו ביקשת להעביר מסר.

שים לב!!!! על פי חוק הנך זכאי לברר את עניינך ולקדם את פנייתך בכל עת אצל רכז הנגישות של חברת "רמי לו תקשורת"

רכז הנגישות של חברתנו ומי שהוסמך לכך הינו מר שלומי גוליאן סמנכ"ל רמי לוי תקשורת

ניתן לפנות אליו באחת מן הדרכים הבאות:

  1. שירות הלקוחות בטלפון  -  123* (שיחת חינם למנויי רמי לוי) -    076-8888-600 (לבקש את רכז הנגישות מר שלומי גוליאן)
  2. תקשורת כתובה \ פקס   -  076-8888-666 (מטופל ישירות מול רכז הנגישות)
  3. דואר  -   רחוב האומן 15 ת.ד 52149 ירושלים מיקוד : 91520 (לציין בכתובת לידי רכז הנגישות מר שלומי גוליאן)
  4. באחד ממרכזי השירות הפרונטאליים (ניתן לבקש לחייג אל מר שלומי גוליאן ולקבל הדרכה ישירה ועזרה ככול שצריכים)
  5. במייל pniyot.cellular@rami-levy.co.il 

תקוותנו כי בחובה קדושה זו, נתרום את חלקנו הרב בהכרה לבעלי המוגבלויות שסביבנו ולהפגנת שותפות והכרה באלו אשר בראייה המיטבית של הארגון נחשבים קהל יעד אסטרטגי מוביל וראשון במעלה בישראל.

 

בברכה 

שלומי גוליאן

סמנכ"ל תפעול ורכז הנגישות - רמי לוי תקשורת

 

פרטי זיהוי

wait
אנא המתן
הפעולה עשויה לקחת מס' דקות.